Met meer dan 4 miljoen geregistreerde gebruikers in Nederland is LinkedIn het grootste zakelijke sociale netwerk van Nederland. Adverteren op LinkedIn geeft je de mogelijkheid om in één keer al je potentiële business-to-business klanten te bereiken. Op deze pagina leggen wij graag aan je uit hoe adverteren op LinkedIn werkt en hoe we jou daarbij kunnen helpen.

Adverteren op LinkedIn doe je zo

  • Stap 1: Kies je advertentie doelstelling. Samen zullen we kijken naar welke doelstelling je wilt behalen met adverteren op LinkedIn. Wil je bijvoorbeeld nieuwe leads genereren of wil je juist meer verkeer naar je website?
  • Stap 2: Bepalen van de doelgroep. LinkedIn biedt de mogelijkheid om een specifieke B2B-doelgroep te bereiken.
  • Stap 3: Het opzetten van de campagne. Het aanmaken van de advertentie. Kiezen we voor gesponsorde content of voor tekst- en beeldadvertenties?
  • Stap 4: Bepalen van het budget. Met welk budget kun je de meeste conversie realiseren?
  • Stap 5: Gefeliciteerd! De LinkedIn campagne gaat live!
  • Stap 6: Analyseren en bijsturen van de LinkedIn campagne. Worden de gestelde doelen behaald en levert de campagne nieuwe leads op?

Verhoog je conversie met adverteren op LinkedIn

Door een nauwkeurige B2B-targeting is het mogelijk om jouw conversie te verhogen met LinkedIn Ads. B2B-targeting betekent dat je iemand kunt bereiken op basis van functie, functietitel, bedrijfstak en bedrijfsgrootte. Omdat je een specifieke doelgroep kunt bereiken, zal conversie door middel van adverteren op LinkedIn worden verhoogd. Door de kracht van LinkedIn kun je in een mum van tijd conversie verhogen.

Bereik nieuwe zakelijke klanten

LinkedIn Ads biedt de mogelijkheid om nieuwe zakelijke klanten te bereiken. Aangezien Linkedin het grootste zakelijke netwerk ter wereld is geeft het de mogelijkheid om op verschillende manieren nieuwe zakelijke klanten te bereiken. Je kunt nieuwe zakelijke klanten bereiken door te adverteren binnen LinkedIn Ads. LinkedIn Ads geeft twee verschillende mogelijkheden voor het bereiken van nieuwe klanten:

  • Gesponsorde content: het verspreiden van relevante content om meer verkeer naar je website of LinkedIn pagina te genereren.
  • Tekst- en beeldadvertenties: doelgerichte campagnes om meer leads te generen.

Start met adverteren op LinkedIn

Starten met adverteren op LinkedIn is een ideale manier om nieuwe zakelijke klanten te werven. Benieuwd naar de mogelijkheden voor adverteren op LinkedIn voor jouw organisatie? Plan vrijblijvend een afspraak met onze specialist en start vandaag met adverteren op LinkedIn.

Marion van Bennekom
Onze specialist

"Bereik jouw business-to-business doelgroep via LinkedIn"

PROJECTEN WAAR WE TROTS OP ZIJN

Deze bedrijven maakten al kennis met Timbee

Bezoekers aantal met 174%

Hoger in Google: Asbestinventarisatie op 2