Wij staan open voor jouw ambitie
Bel ons vrijblijvend:
0318 – 209 439
Google Ads is een advertentieplatform van Google waarbij je kunt adverteren binnen Google. Het unieke van Google Ads is dat jouw advertentie wordt weergeven tussen de zoekresultaten van Google, waarbij je over het algemeen betaald per klik. Op deze pagina lees je hoe je een Google Ads campagne beheert, optimaliseert en hoe wij je daarbij kunnen helpen met een zoekwoorden onderzoek.
Bij het beheren van Google Ads campagnes is het belangrijkste om je campagne doelstellingen te monitoren. Het beheren van een Google Ads campagne betekent dat je de statistieken monitort en waar nodig je campagne optimaliseert. Bij het optimaliseren van je campagne is het belangrijk om voor een hoge kwaliteitsscore te zorgen. Google geeft je advertentie alleen bovenaan weer als jouw kwaliteitsscore (relevantie) hoger is dan die van de concurrentie. Om bovenaan te komen, of te blijven, geven we je alvast 3 tips om je Google Ads campagne te optimaliseren.
De ontwikkelingen binnen Google Ads gaan razendsnel. Daarom begrijpen wij dat hulp bij het beheren en optimaliseren van jouw Google Ads campagne een uitkomst kan zijn. Wanneer je kiest voor hulp bij Google Ads, gaan we samen met jou op basis van de Ads Scan een strategie behalen. De Google As Scan zal inzicht geven in hoe je campagne op dit moment rendeert. Ben je nog niet gestart met Google Ads? Bekijk de pagina over het opzetten van een Google Ads campagne en start vandaag!
Om je bedrijf sneller te laten groeien is het belangrijk om je Google Ads campagnes telkens te optimaliseren. Het is zonde om je budget te verspillen aan irrelevante kliks en bezoekers. Google Ads laten optimaliseren? Wij nodigen je graag uit voor een vrijblijvende kennismaking om maximaal rendement te behalen uit je website of webshop.
terug naar Adverteren op Google (SEA)