Conversie optimalisatie is het zo gemakkelijk en plezierig inrichten van je website om een bezoeker van zijn bestemmingspagina over te laten gaan tot conversie. Bij conversie optimalisatie onderzoek en ontdek je welke knelpunten de huidige bezoeker op de website ervaart. Op deze pagina vertellen we je hoe je kunt beginnen met conversie optimalisatie en hoe we je daarbij kunnen helpen.
Conversie optimalisatie start ook bij het volgen van de route van een bezoeker. Tijdens het onderzoeken van je website zien we waar huidige bezoekers vandaan komen en waar ze naar toegaan. Om je bezoeker over te laten gaan op conversie is het bepalen van de route belangrijk. Wil je een bezoeker van de homepagina naar een diensten pagina laten gaan, of juist naar een project pagina? De route van de bezoeker bepaalt uiteindelijk of een bezoeker overgaat tot conversie.
Bij conversie optimalisatie draait het om het behalen van doelstellingen op het gebied van conversie. Vooraf zullen we samen de conversie doelstellingen bepalen om deze te kunnen meten. Een conversie op de website kan voor elk bedrijf anders zijn. Waar het ene bedrijf het opvragen van een route beschrijving naar de showroom als conversie definieert, is er bij het andere bedrijf pas een conversie als het offerte formulier ingevuld is. Het bereiken van je online doelstellingen is de uitdaging op het gebied van conversie optimalisatie.
Om je bedrijf sneller te laten groeien is het starten met conversie optimalisatie van essentieel belang. Starten met conversie optimalisatie? Wij nodigen je graag uit voor een vrijblijvende kennismaking om te starten met conversie optimalisatie.